Advertisement

Routes Blusvaten 1.jpg
Routes Blusvaten 2.jpg
P99.jpg

Blusvaten is een startpunt in de gemeente Almelo in Overijssel. Ten westen van het startpunt liggen de startpunten Erve 't Wolbert en Mokkelengoor, ten noorden de startpunten Nijrees, Beeklustpark en Almelo, in het zuiden Bornerbroek en Deldenerbroek, en Tusveld en Zwanenhof in het oosten. Drie routes beginnen hier: een blauwe route, een groene route en een paarse route.

Kaart

Om de routes vanaf het startpunt Blusvaten op de kaart te bekijken of te downloaden klik hier.

Beschrijving

Even de benen strekken

Kruip jij het liefst direct na de lunch terug naar je werkp0lek? Speciaal voor jou zijn deze lunchwandelingen gemaakt. De smoesjes "maar ik heb zoveel werk liggen" zijn vanaf nu om te draien naar redenen om juist naar buiten te gaan. Bewegen bevordert je gezondheid en verlaagt de kans op o.a. hart- en vaatziekten. Daarnaast zorgt wandelen voor productiviteit, ontspanning en stimuleert het creativiteit. Zo heb je in een mum van tijd je dagelijkse beweging gehad! Kortom: er kleven alleen maarvoordelen aan wandelen tijdens je lunch-pauze. Dus zeg je werkplek "tot straks" en strek die benen!

Ontdek meer in de buurt

Geniet van de natuur van de Doorbraak. Steek wiebelend het water over met het ponton of kijk naar de mooie waterval met vistrap terwijl je je boterham oppeuzelt op een van de bankjes. Of loop onderlangs de grond om op een mooi uitzichtpunt te komen zonder dat je de watervogels stoort.

Routes

Kaart Blusvaten.jpg

  • Groen.jpg 1,9 km
  • Blauw.jpg 1,6 km
  • Paars.jpg 2,6 km
Advertisement