Advertisement

Routes Erve 't Wolbert 1.jpg
Routes Erve 't Wolbert 2.jpg
X98 Erve 't Wolbert.jpg

Erve 't Wolbert is een startpunt in de gemeente Almelo in Overijssel. Ten westen van het startpunt liggen de startpunten Ypelo en Mokkelengoor, ten noorden de startpunten Nijrees, Beeklustpark en Almelo, in het zuiden Bornerbroek en Deldenerbroek, en Blusvaten en Tusveld in het oosten. Vier routes beginnen hier: een gele route, een blauwe route, een groene route en een paarse route.

Kaart

Om de routes vanaf het startpunt Erve 't Wolbert op de kaart te bekijken of te downloaden klik hier.

Beschrijving

Even de benen strekken

Kruip jij het liefst direct na de lunch terug naar je werkp0lek? Speciaal voor jou zijn deze lunchwandelingen gemaakt. De smoesjes "maar ik heb zoveel werk liggen" zijn vanaf nu om te draien naar redenen om juist naar buiten te gaan. Bewegen bevordert je gezondheid en verlaagt de kans op o.a. hart- en vaatziekten. Daarnaast zorgt wandelen voor productiviteit, ontspanning en stimuleert het creativiteit. Zo heb je in een mum van tijd je dagelijkse beweging gehad! Kortom: er kleven alleen maarvoordelen aan wandelen tijdens je lunch-pauze. Dus zeg je werkplek "tot straks" en strek die benen!

Ontdek meer in de buurt

Op het XL Businesspark vind je natuurgebied de Groene Delta. Dit 'nieuwe groen' van maar liefst 12(!) hectare groot is aangelegd als natuurcompensatie en waterretentie en ligt tussen het XL Businesspark en Bornerbroek. Let op! Er lopen dieren in het natuurpark. Houd gepaste afstand!

Routes

Kaart Erve 't Wolbert.jpg

  • Geel.jpg 1,9 km
  • Groen.jpg 1,5 km
  • Blauw.jpg 1,3 km
  • Paars.jpg 2,4 km
Advertisement