Advertisement

Routes Nijverdal 1.jpg
Routes Nijverdal 2.jpg
G50.jpg

Nijverdal is een startpunt gelegen in Nijverdal in de gemeente Hellendoorn in Overijssel. Ten westen van het startpunt liggen de startpunten Sallandse Heuvelrug en Hellendoornse Berg, ten noorden Wilgenweard, Hulsen en Hellendoorn, ten oosten Huurne en Wierdense Veld en ten zuiden Noetsele en Ligtenberg.

Kaart

Om de routes vanaf het startpunt Nijverdal op de kaart te bekijken of te downloaden klik hier.

Beschrijving

Sterren spotten in Nijverdal

Welkom bij startpunt Nijverdal. Nijverdal ligt aan de voet van de Sallandse Heuvelrug en op de grens van Salland en Twente. De dynamische rivier de Regge stroomt door Nijverdal en dit zorgt voor een verrassend natuurgebied die leuk is voor mens, plant en dier. Je kunt er niet alleen heerlijk wandelen, maar bijvoorbeeld ook kanoën. Zo bekijk je de natuur eens van een andere (water)kant. Tijdens het wandelen, kom je heerlijk tot rust en heb je een mooi uitzicht over de landerijen en bossen van Nijverdal. Een echte blikvanger van Nijverdal is de sterrenwacht. Hier droom je weg onder een prachtige sterrenhemel. Waar wacht je nog op?

Routes

Kaart Nijverdal.jpg

Advertisement