Advertisement

Routes Zwanenhof 1.jpg
Routes Zwanenhof 2.jpg
Q49 Zwanenhof.jpg

Zwanenhof is een startpunt in de gemeente Borne in Overijssel. Ten westen van het startpunt liggen de startpunten Bornerbroek en Mokkelengoor, ten noorden de startpunten Loolee en Zenderen, in het zuiden Azelo en Delden, en Hertme en Spanjaardgemaal in het oosten. Dit is tevens het eindpunt van de lange afstands-route het Hilligenpad.

Kaart

Om de gele route van startpunt Zwanenhof op de kaart te bekijken of te downloaden klik hier

Beschrijving

Eerst een pas op de plaats, dan verlicht op pad

Welkom bij startpunt Zwanenhof. Zwanenhof is van oudsher een huis waar duizenden mensen met (religieuze) vragen naar toe kwamen, om in alle rust te bezinnen. In het retraitehuis was alle ruimte en stilte om na te denken over de grote vragen des levens. Ook in deze tijd wil het Zwanenhof een plek zijn om even een pas op de plaats te maken, en vervolgens met nieuwe energie en hernieuwde inzichten verder te gaan. De wandelaar die dit aanspreekt, zal blij verrast zijn dat hij op deze wandelroute nog meer kloosters en kerken tegenkomt. Ga op pad en geniet van deze bijzondere en afwisselende omgeving, omringd door het rustgevende Twentse landschap en een prachtig natuurgebied.

Routes

Kaart Zwanenhof.jpg

Advertisement